درسادرسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

پرنسس کوچولوی من

دلبرک مامان 18 ماهه میشه هورااااااااااا

1391/11/29 15:56
نویسنده : مریم
869 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به تک ستاره قلب من و بابایی

 

احوال شما چطوره خانوم خانوما...... چخبراااا شیطونک خانوم

 

بسته دلبری خوشگل خانوم چقدر دل ما رو میبری اخه جوجوی ناناز!!

 

دختر خوشگل من ایشالا 2 روز دیگه 18 ماهه میشی هورا و اول اینکه 18 ماهه شدنت مبارککککک  ( وای چقدر روزا زود میگذره ) و دوم اینکه  3 شنبه هم واکسن داری اوه استرس امیدوارم خیلی اذییت نشی و تب نکنی و درد هم نداشته باشی چون همه میگن واکسن سختیه.........عوضش دیگه حالا حالاهاااا دیگه واکسن نداری هورااااااااااااا

 

خببب موش کوچولوی ما دیگه خیلی چیزا میگه و خیییییییلی کارا میکنه که من و بابایی تعجب میشیم ولی کلللللللی هم حال میکنیم که دخملمون انقدر بزرگ شده و خاااااااااااااانوم ماچقلب

 

تو کارای سفره کمک میکنه و سفر و جمع میکنه دیروز زیرانداز و دادم گفتم بزار آشپزخونه و بردی و صدایی هم ازت نمیومد گفتم حتما داره خرابکاری میکنه ...... اومدم دیدم زیرانداز و رو گزاشتی رو میز !!!!!!!!!!!!!!! واااااااااااااااااااااااای باورم نمیشه یعنی تو انقدر بزرگ شدی و خانومممم که میدونی باید کجا بزاریش من تعجب مونده بودم ........ قلب

 

پشت من میایستی و هی موهامو جمع میکنی که ببندی برام بغل 

 

درسا بگو آقا ( قاقا ) ....... نی نی (     ) ....... بخل ( بغل ) ........ سایی سایی ( سارینا ) و الان جدیدا میگی سایینا ......  نونو ( نون )  

 

میگی آب بده ..... عرشیا رو خیلی قشنگ میگی عرشیااااا ........... بابا حاجی ... پی پی .......

 

و خییییییییلی کلمات دیگه که یادم نمیاد الان

 

 

هنوز جایی بدون من نمیمونی!!!! فقط فقط پیش خاله مرجان و سارینا میمونی ! حتی با بابایی هم بیرون میریم میخوای بیای بغل من و فک میکنی من میخوام برم !! امیدوارم که بهتر بشی چون قراره بعد از عید بری مهد تا اذییت نشی مامی قشنگم

 

این دندونای لعنتی هم هنوز درنیومدن و تو هفته گذشته کللللللی اذییت شدی و همش گریه وجییییییییغ و هیچیم نمیخوردی ........بمیرم برات ایشالا این روزا بگذره و دیگه انقدر اذییت نشی

 

درضمن!!!!!!!  خیلیم شیطون شدی ماشالا هاا !!!! بعضی وقتا میخوام بزنم خودمو از دستت! کلافه

مث اون شب که روزش خیلی حرصم داده بودی و آخرشبم ظرف غذای بابا رو از میز انداختی و شکستی !!!!!! 

 

عاشق لوازم آرایش و کفاشای منی ....... دیگه از دستت در اتاق خواب خودمونو میبندم و نمیتونی بری اونجا هههههههه

 

عشق مامان و بابا خیییییییییییییییییییییییییییلی دوستت داریم قلب قد 1 دنیاااااااااااااااااااااااااااا هوراتا ماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نازی
4 اسفند 91 1:02
الهی که 180 ساله بشه.گلم چرا دیر به دیر میای؟
عکسای نازشم بزار


ممنونم عزیزممممم...... وقت نمیشه!