درسادرسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

پرنسس کوچولوی من

بدون عنوان

1392/8/28 14:55
نویسنده : مریم
653 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام خوشگل مامان

 

چندین ماهه که برات ننوشتم ینی وقت نشده خجالت و الان واسه چندماهه گذشتس 

 

بقول قدیما که میخوندم:

 

دُر دُر درسا  .....در خوشگله درسا....خوشگل موشگله درسا....خانمومه قشنگه درسا...خوشگله زرنگه درسا...خیلی قشنگه درسا .وووووووو الا آخر نیشخند

 

دختر قند نباتممممممم **** خوشگله مهربونه خوش زبووووووون

 

وقتی کارت گیره زودی میگی:::: مامان جووونممم قلب

 

شعر میخونی......یه توپ دارم من.....گیگیلیه....من میگم سرخ و میگی:سفید و ابیه .....میزنم هوا میره زمین....تا کجا میزه....من میخونم بقیش رو اخرش میگی....1 توپ گیگیلی داد ههههه

اتل متل و 1 سگ دارم چوچولو  و قزم قزم نیشخند

موش موش موش اومد...تپلویم تپلو ..... عروسک قشنگ من و......

 

کلا و کامل همه چی میگی خداروشکر........عاااااااااشق نانای هستی و جلوی همه و همه جا میرقصی.و خیلیم قشنگ میرقصی و قررررر میدی ماچ و حتی  رفته بودیم مشهد تو حیاط حرم وسط دعای توسل میگفتی نانای نانای و میرقصییدی خنده........خیییلی شیطون شدی و 1 بندم حرف میزنی و هیم میگی مامان بله؟! سوال

 

همشششششش در حال خوردنی ....... ینی ریزه خوری....هی میری تو آشپزخونه میگی : مامان 1 چیزی بده .....بعد یکم میخوری ازش و میندازی کنار نگران بیشتر نگران ایندتم مث خودم چاق نشی و همش حرص بخوررری

 

برام داستان تعریف میکنی و دستاتو تکون میدی بغل

خودت لباس انتخاب میکنی و انقدر باید هی بگم این خوشگله و.....تا بپوشی

 

هر چی میپوشی قررررر مییدی و میگی اشنگگه ؟ و بعد ذووق میکینی

 

بیرون میریم به همه سلامم میدی خخ

 

رااااااااستی هفته پیش رفتیم مشهد و نذرمونو ادا کنیم:

که قربووووون کرم امام رضا برم که دخمل خوشگلمونو شفا داد 

به شما هم که دیگه خیییییییییلی خوش گذشت ......انقدر که شیطونی میکردی ......بیرونم دلبری و میرقصیدی  و همه عااشقت میشدن

 

1 خبر دیگه که :

 

خاله مرجانم بارداره و میخواد 1 نینی بیارررررره برامون و تازه دخملیهههههههه هورا

 

1 خبر دیگه :

 

که 15 مهر پسر عموی جدیدت ببدنیا اومد......آقا آرمان 

 

 

قشنگگگگگگ شدی هووی مامان(اخه میگن دختر هووی مادر)......تا بابا میاد پیش سریع میای و خودتو یا پرت میکنی وسط یا میپری بغل بابابیی میشینی..اخه خییییلی ماشالا بلااییمتفکر

 

 

حواستم به همه چیز هست ....... مامان اوژ زدی ؟ رژ .....اخه مگه فضولی تو بچه جون زبان

 

هر کی بهت حرفی میزنه تا بگی...........اول به من نگاه میکنی بعد من ابرومو بالا میندازم......دستتو تکون میدی میگی اِاِاِشتههه ماچ

 

مامانی اذییتت میکنه میگه....درسا بابات بده ..زشته ....... تو هم داد میزنی نه دوست دارمش اُشگله چشمک

 

وای تیکه کلامتم شده دیگه.......مامان بده دیگه.....مامان بیا دیگه ....مامان بریم دیگه و....... با اون لب و لچه اویزونت نمککککککککککککککککککک مژه

 

کلماتی که خییلی بامزه میگیشون ونمیتونی درست بگی:بغل

 

مبل..لُب     دماغ ..... دغام   اشپزخونه...آشونه    کنترل....اُتُنُل     تلفن....تفِلن    لیوان...میوان

 

نمیام.....ممیام 

 

درسا چند سالته ؟ نمیدونم با انگشت 2 رو نشون میدی 4 تا انگشتو نشون میدی میگی 2 ساله منه 

اسمت چیه؟ درسا خدابششی ... خونتون کجاست ؟ کِکَده 

 

حرفای منو میگی به خودم..........ماادرم عسلم اوشگلم

 

5 ابان رفتیم کیش و خییییییییییلی به شما خوش گذشتتتتتت و حساااااابی هم اب بازی کردی

 

موقع خداحافظی میگی ......بای بای سلامتی ........همه میگن بسلامت تو خودت زودتر میگی سلامتی 

عشقققققققققق من ......... نفسمممممم ...... عمرمممممممممممممممممم ......... جونمممممممممممممم .......... خوش زبووووووووون من 

 

من و بابای هلاااااااااااااااااااااااکتیممممممممممممممممممممم قلبماچقلبماچقلب

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)