درسادرسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

پرنسس کوچولوی من

عزیز دلمممم 2 رقمی شددددددددد

1391/4/1 13:28
نویسنده : مریم
387 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممم به دخمل قشنگمممم  

 

البته به سنجد خانوم هههههه آخه همش صدای سنجد و درمیاری  

 

عسلی مامانی 2 رقمی شدنت مباااااااارک

 

خدایاااااااا شکرت .  شکرت که دخترم 2 رقمی شد شکرت که 10 ماه تمام قشنگ ترین لحظات زندگی رو به ما هدیه دادی. شکرت که دخترم و به ما برگردوندی و الان سالم و سلامت در کنار ماست . شکرت بخاطر همه چیززززززززززززز مخصوصا وجود دختر نازنینم         

 

 

 

وای که چقدر شادی و خوشحالی دادی به زندگی ما عسل مامان  قلب

 

 

 

روز به روز شیرین تر و عسسسل تر از قبل و دلبری بیشتررررررر ...بابا هلاکمون کردددددی خوشگلللل خانوم  بغل 

 

 

 

عزیزم دیگه چند ثانیه بیشتر میتونی بایستی .   هورا

 

 

وااااای که چقدر قشنگ بوس میدی امروز برای اولین بار گفتم درسا بوس بده لبات و باز کردی و آوردی هن جلو  و بوس دادی ماچ                                                                                                                                                  

 

 

خیلی مامانی شدی و خییییییلی غریبی میکنی اگه نشناسی و سریع گریه میکنی و میای بغل خودم  یا اگه بیافتی یا ........ گریه کنی فقط بغل خودم میای حتی بغل بابایی هم نمیمونی  چقدر لذت بخشهه     

 

وااااااای که چقدر خودتو لوس میکنی و خودتو مثل گربه میچسبونی به ما مخصوصا بابایی رو که میبینی سریع میدویی سمتش و ازش پایین نمییای    

 

عاااااااشق خاله مرجانی وقتی میبینیش بین من و اون میمونی کدوم و انتخاب کنی اونروز نق داشتی من و خاله مرجان پیش هم نشسته بودم اونو میدیدی میرفتی بغلش بعد من و ننگاه میکردی میومدی بغل من چند ثانیه نمیشد دوباره به اون نگاه میکردی میرفتی بغلش هههههه ماهم کلی خوشمون اومده بود و میخندیدیم فکر کنم 10 بار خودتو  جابجا کردی   

 

خیییییییییییییییییییییییییییییییلی نمکی و شیطون بلا .عسلی مامان 

 

الهی فدای اب بب بب بب کردنت برم من که اول من دست میزاشتم تو اب بب میکردی الان خودت با دستت اب بب میکنی                                                                                                       

                                                                                                                                                                                                                                                       

  بابا حاج خانوم خوشگلههههههههه                                                                                                                                                           

 

 

 

 

 

اینم از ژله بازی خانوم خانوما :

 

 

 

                                                                                          

                                                                                                                     میخوایم بپزیمت : 

 

 

 

 

 

 

برای اولین بار با بابایی رفتیم بازینو ت ا حسابی خوش بگذرونی و بازی کنی : 

 

 

 

 

 

 

راااااااااااستی این هفته هم همش خونه مامانی گیتی بودیم و کللللی ددر رفتیم و پارک و حسابی بهمون خوش گذشت : 

 

 

 

 

 

واماااااااااااا درسا جونم با درسا کوچولوووووو :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

علیا مامان امیر محمد
2 تیر 91 15:54
الهی نفستو بخورم.ان شاالله 1000000 ساله شی.تو برای مامانیت خیلی عزیزی قدرشو بدون.

ان شاالله همیشه به گردشو شادی باشین و همیشه خندونو خوشحال باشی نفسه خاله.
:


ممنووووونم علیای عزیز بوووس

زهرا مامان اميرعلي
2 تیر 91 17:20
اي جوووووون دلم درساااا خوشكلممممم
گفتم يه مدته ماماني كم پيداست تا رفتين ددرررر
ايشالله هميشه دلت شاد باشه و ١٠٠ سال عمر با عزت داشته باشي عزيزكم


ممنونم زهرا جونممم از دعای قشنگت

مامان آتین
3 تیر 91 2:34
جووووووووون دلمممممممم جیگرتو درسا جونی 11 ماهه
عاشق اون عکس حاج خانومیتمممممممم ننه نقلی
بووووووووس


ممنوووووووووون خاله سمیرا جونم
مامانی فاطیما
3 تیر 91 2:55
درسا جونم 10 ماهگیت مبارک انشاا... 100 ساله بشی



ممنون عزیزمم
مامان نازنین زهرا
3 تیر 91 3:18
درسا گلی ان شاءالله 100 ساله بشی و زیر سایه پدر و مادر سالهای سال شاد و موفق باشی


ممنون خانومی
مامان خورشید
7 تیر 91 13:59
عزیزم چقدر ماه شدیییییییییییییی خوشگلم
مامان خورشید
10 تیر 91 1:02
قربون اون شکلت بشم من خوشگلم بووووسسس


ممنون عزیزم خدانکنه

مامان ترانه
12 تیر 91 18:23
چه دخمل خوشمزه ای جونم

با ترانه من دوست میشی؟اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم


ممنون عزیزم ادرس نزاشتین کههههه