درسادرسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

پرنسس کوچولوی من

و اماا تولد مامان کوچولو

1391/4/14 9:07
نویسنده : مریم
483 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممم به دختر دلبندمممم

 

عزیز دلم میدونی امروز چه روزیه؟ ! وووووو تولد مامانیه عسلکممممم

 

                

                               

                   

 

امسال قشنگگگگگگگگ ترین تولدم تو تمام زندگیمه  و خواهد ماند چون امسال خدا بهم قشنگگگگگگ ترین هدیه زندگیم رو  داده و واقعا باید قدرش رو بدونم

 

به به امسال چه ساااااااااالیه که هم تو وجود داری هم مصادف شده با یکی از بهترین اعیاد و روزهای سال. نیمه شعبااان روز امام زمان ( عج ) 

 

 من امشب دست هایم را برده ام بالا

واز عمق وجود خود خدایم را صدا کردم

نمیدانم چه میخواهی ولی امشب...........

برای تو برای آرزوهایت به درگاه خدا 

دعا کردم و میدانم!

خدا از آرزوهایت خبر دارد. یقین دارم!

دعاهایم اثر دارد

 

 

واییییییییی نمیدونی امسال چقدر مشتاقانه استقبال کردم و 1 جشن کوچولو بهمراه خاله مرجان و مامانی داشتیم و بهمون کلی خوش گذشت

 

خدا رو شککککککککر میکنم. شکر بخاطر وجود نازنین دخترم. شکر بخاطر سلامتی و زندگی  قشنگ و خوبی که بهمون دادی

 


خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا دوستت دارمممممممممم                                                                                               

 

 

بخاطر سلامتی که به فرشته نازنینم برگردوندی و قشنگ ترین لحظه های زندگی رو بهمونهدیه دادی  و الان داریم از لحظه لحظه هاش لذذذذذذت میبرم بهترین لذذذذذت هارو نصیبمون کردی                                            

 

 

  


 

واییییییی که چقدر خوردنی شدی و دیگه بیشتر از جند ثانیه میایستی و 2 قدمی داری میای 

خیلی وقته که دستت رو به دیوار مگیری و راه میری یادم میرفت بنویسم...

 

جاروبرقی میکشم سریع میدویی سمت پریز و از برق میکشی .....  وروجککککک 

 

زیر فرش و جارو میزدم سریع تقلید میکنی و دیگه فرش و زمین نمیندازی

 

گردگیری میکنم سریع میدویی همون جا و دستت رو میگیری و بلند میشی و جای دستت و ....... متفکر

 

عاشق آشپزخونه و حمامی دراینا باز باشه انگار در بهشت برات باز شده قهقهه

 

 

دوستت دارمممممممممممم  با تمام وجود 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهرا مامان اميرعلي
16 تیر 91 17:57
مريم جونم انشالله ١٢٢ سال عمر با عزت داشته باشي و يه جين نوه از درساي گلم دورو برت باشن و واست جشن بگيرن
بوس واسه مامان و دخمل خوشكل


ممنوووووووووووووونم زهرا جونم