درسادرسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

پرنسس کوچولوی من

بدون عنوان

1391/4/19 20:46
نویسنده : مریم
380 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام خوشگل خانوممم  

 

عسسسسسلی جونم قربونت برم که به همه چیز دقققت میکنی بعد انجامش میدی جوجووووووی من

 

دیروز خونه مامانی شکوه بودیم و تو داشتی به تابلو دست میزدی و منم هی میگفتم درسا دست نه!!!!! بعد یهو خودت گفتی دسش نههههههه  الهی من ففففففدات بشمممم  

  

خیلی خوشجل وایمیستی و نانای میکنی ......  

 

تلفن و برمیداری با صدای بلند حرف میزنی و میزاری سرجاش و دوباره .......... 

 

دیگه قشنگ بای بای میکنی  تشویق

 

مانتو تنم باشه امکاااااان نداره بغل کسی دیگه بری و ماچ

  

میگم نااااااازی نازی اگه کسی باشه نازش میکنی اگه نه دستت رو سر خودت میکشی و ناز میکنی بغل ماچ

 

برس برمیداری و میکشی رو سرت . پد پنککم و برمیداری و میکشی رو صورتت قررررررررررتی خانوم 

 

 

راستی مامانی جونم گفتم قیمت  شیر خشکتم بنویسم بزرگ شدی بدونی شیربهات چقدر بالاس چشمک

شیر خشکت از 63/000 تومان شد 70/8000 تومان و با گرونی دلار شد 100/000 تومان و الان هم که بابایی 5 تا دیگه سفارش داد شده بود دونه ای 110/000 تومان

 

البته نوووووووووووووووووش جونت عزیزمممممممم

 

قیمت پوشک : سایز 4 . 66 تایی 34/000 تومان و سایز 5 . 44 تایی 34/000 تومان

نان سنگک و بربری : 650 تومان و ران مرغ کیلویی 7100 تومان

 

این قیمتارو نوشتم بعدا که بزرگ تر شدی بسنجیم بنظر خودم که خییییییلی جالب میشه لبخند

 

میدوستمت هوارتاااااااااااااااااااااااااا قلبقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان زهرا(شهراد شیر کوچولو)
2 مرداد 91 2:34
خوشگل خانوم ما چطوره؟
ظاهرا کلی شیرین شده
ببوسیدش از طرف من
دوستت داریم


ممنونم زهرا جون لطف دارید شما