درسادرسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

پرنسس کوچولوی من

بدون عنوان

1391/5/24 20:17
نویسنده : مریم
309 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام ستاره همچین عسلی کی داره 

 

دختر عزیز تر از جانممممممممممم امروز به تاریخ قمری شما 1 ساله شددددددددی امشب شب 23 ماه رمضان هست و دقیقا پارسال من همین روز خدا بهترین و قشنگگگگگگگ ترین هدیه زندگیمونو بهمون داد

 

عزیزمممممممممممممممممممممممممممممم الهی 120 ساله بشی و همیشه همیشه شاد و سلامت بااااشی

 

ببخشید خیلی وقت وبت رو آپ نکردم وقت نشد دیگهههههه

عزیز دلم شما دقیقاااا 15 مرداد رسمااااااا راه افتادی و از 3/4 قدم به 9/10 قدم رسید و الانم هی راه میری و تا به مقصدت برسی 1/2 بارم میافتادی ولی امروز دیگه از صبح اصلا چهاردست و پا نرفتی و همش راه میری و میچرخی تو خوبه فددددات بشم ممممن الهی

 

قربون اون جدی صحبت کردنت با تلفن برمممممممممم

 

واسه خودت هی دقن دقن میکنی و ن رو محمکم تو دهنت صدا درمیاری

 

هم به من میگی ماما هم به بابایی میگی ماما 

 

خیلیییییی خوب از خودت دفاع میکنی و هیچ کس نمیتونه اذییتت کنه

 

عزیزم قربون نانای کردن جدیدت برم که قر میدی و پا و باسنتم تکون میدی

 

دیگه تقریبا همه چی رو میفهمی و صدات میکنم بیا . بریم . اما نکن و رو برو خودت نمیاری

 

راستی میگی    بیده.بیا

 

خودت و لوس میکنی و موش میکنی قیافت رو

 

خیییییییییییییلی شیطون شدی ماشالااااااااا و کل خونه رو بهم میریزی و عاشق اتاق من و بابایی هستی من نمیدونم چرا انقدر میری اونجااااااا

 

یاد گرفتی میای بالای مبل و میری تو اتاق ما بالای تخت و .............خلاصه که کاری رو که بخوای بکنی عقلت خوووووووب فرمان میده ولی نکن رو نهه

 

خییییییییلیم حسوووووودی میکنی اگه بابایی من و ببوسه یا پیشم بشینه سریع خودت و میندازی وسطمون و گه گاه اون وسطا موهامم میکشی

 

عااااااااشق بازی کردناتم وقتی دلت میخواد با من و بابایی بازی کنی خودت میای جلو 1 کاری میکنی میخندی و بعدم بازی و قهقه های قشنگگگگت و دلبری و...............

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)