درسادرسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

پرنسس کوچولوی من

فردا میریم نینی پارتی هورااااااااا

1390/9/25 10:26
نویسنده : مریم
502 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانوم خانوما اومدم یادآوری کنم که فردا قرار بریم نینی پارتی هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااهوراهوراهورا


 

اون ٢ سری قبلی که از شانس بدمون مریض شدی مامانی دعا کن فردا بخیر بگذره و ما هم بریم پیش دوستامون.تازه فردا قرار شب یلدارو هم بگیریم و همه شما نینی ها لباس هندونه بپوشین و ...............

                 

 

دست بابایی هم درد نکنهماچ من امروز مریض احوال بود از صبح بیدار شده تو رو نگه داشته و بهت شیر داده وکلی با هم بازی کردین تا من بیدار شدم و الانم تو آشپزخونه ظرف ها رو گذاشت تو ماشین و قابلمه ها رو شست و الان داره صبحانه قارچ و تخم مرغ درست میکنه حیف که نمیتونی بخوری و مامانی هم که رژیمه و الان تازه شده ٨٢.٦٠٠ و باید ٢٣ کیلو دیگه کم کنه

پرنسس عزززیزم یادم نره بگم که ٣ روزه که خودت رو تا نصفه بلند میکنی تا بشینی و خیلی بااااااامزه سرت رو کامل بر میگردونی تا هر چی رو میخوای ببینی و به دستات اول نگاه میکنی و انگشتاتو تکون میدی بعد میخوری الههههههههی من فدات شمممممم که با یه لبخند کوچیک هم دل من و بابایی رو میبری و کلی شادمون میکنی چه برسه با این کارا بغلماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)