درسادرسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

پرنسس کوچولوی من

نینی پارتی خونه پرنسس سوفیا 27 آذر

1390/9/27 11:37
نویسنده : مریم
3,113 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر عشق زندگیم نازنینم با تماممم وجود برایت مینویسم با تمام وجود دوستت دارم و با تمام وجود آرزوی خوشبختی و سلامتی برایت میکنم           بسلامتی 

 

امروز  رفتیم دکتر برای چکاپ و من و بابایی که از شما خیلی راضی بودیم و دکتر هم خدا رو شکر راااااضی    


واااااااااااااااای مامانی نمیدونی چقدر خوشحال بودیم دیگه بعد مدت ها سختی خوشحال رفتیم چکاپ و خوشحال برگشتیم

وزن شما : 6/200 

قد شما : 64 بود و از فردا باید پوره آماده کمکی بخوری هووووووووووووووووووورا      


ای کااااااش میتونستم اینجا به یادگار بزارم خوشحالیم رو و نمیدونم چجوری بیان کنم 


عزیز دلبندم عسلی جونم وای که چقدر عاشق حرکت های جدیدتم وقتی یه چیز میخوای چند پانیه منو نگاه میکنی و تو چشمام زل میزنی و اه و اوه میکنی و ناله و  انگار که من میفهمم چی میگی ههه البته خوب میفهمم یا گرسنته یا جیش کردی یا خوابت میاد هاهاها چه مامان هنرمندی هاهاها تازه امروز به حالت دستوری هم غر میزدی خیییییلی با حال بود کلی خندیدم و حسابی چلندومت هوراااا     بغلماچ

 

واما شیرین کاری جدیدت: ذوق میکنی و نفستو میکشی تو و صدا در میاری یا تند تند هه هه هه میکنی و ذوقتو نشون میدی قهقهه

من بالاخره میخورمت 

 


5 شنبه واکسن داریم درسا منم کلی غصم گرفته خدا به دادمون برسهآخکلافه


                           

 

 

 

مامی جونم دیروز نینی پارتی رفتیم و خیلی خیلی بهمون خوش گذشت واقعا دست مریم جون مامی سوفیا و سوفیا خوشگله درد نکنه خیلی زحمت کشیده بودن و بهمون خوش گذشت

ماشالاااااااااااااااااااااا به دخملی من که انقدر تو مهمونی خانوم بود و اصلا مامیش رو اذییت نکرد و مامی هم خیلی بهش خوش گذشت

 

 

الهی فدات شم انقدر بامزه نگاه میکردی که وقتی خوابت میاومد تو بغلم چشات میرفت و تا میزاشتم رو پام سریع خوابت میبرد

مژی عزیز مامان وانیا هم زحمت کشیده بودن واسه همه تل بافته بودن و خلاصه با لباس هندونه ست شده بودین حسابی واقعا دستشون درد نکنه

 

 

حالا بریم سر عکس:

 

درسا خانوم گگگگگگگگل

 

 

 

 سوا کن جدا کن همه در بر هم و شیرین شیررررررررین

 

 

 

 از چپ به راست: پرنسس آرنیکا.نارتا.درسا.شاهزاده داوین و پرنسس وانیا و سوفیا

 

 هههه این داوین خان به وانیا لگد میزنه هااااا که وانیا داره گریه میکنه

 

 

 دواین بابا ناز نکن دیگهههههه آشتی کن هههه

 

 

 

 

  پرنسس سوفیا و درسا و نارتا

 

 

 

 

 

  پرنسس درسا و یاسی        

 

 

 

 

  پرنسس درسا و خان بزرگ کلوب هامون خان !

 

 

 

 

  و اینم پرنسس درسا و آروشا

 




پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پرنسس
6 دی 90 17:42
سلام ملیسا جونم وبلاگ جدید درسا مبارک باشه درسا جون مبارکه خانم کوشولو وبلاگ پرنسس منو هم بلینک دیگه ملیسا جون