درسادرسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

پرنسس کوچولوی من

آآآآآآآآآفرین به دخملی

1390/11/5 11:38
نویسنده : مریم
363 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام ستاااااااره همچین دخملی کی داااااره قلب ماچ

مامی جونم الهی که من فففدات بشم  که انقدر بااامزه شدی و تپل و منم همش میچلومت نانااااااز

وااااااااااااااااااای عشق من وقتی یادم میافته که این روزا تموم میشه کلی غصم میگیره و دلم تنگ میشه برااااااااااات مامی جووووووونم میمیرممممممممممممممم برات بغل

و آفرین به دخملی که نمیدونم از کی ولی دیروز خودت دمر شدی و سرت و بالا نگه داشتی و گریه نکردی ایندفعه و حرف میزدی عزززززیز دلم    

 

 

 

 

                               

 

 

تازه جمعه هفته پیش بود که انگشتر مامانی نظرت و روز جلب کرد و دستت رو بردی سمتش و گرفتی

حالا دیروز خودت دستبند عروسکیت رو دستت گرفتی و من تو دستت نزاشتمش  آفرین و هورااااااااااااااااااااا  هوراهورا

 

 

الانم که هی بلند جیغ میزنی و از صدای خودت خوشت میاد و بلند تر جیغ میزنی و بعد میخندی دورت بگردمممممممم

 

                                               

اینم عکسایی که خوشم اومد بزارم برات عسلم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)