درسادرسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

پرنسس کوچولوی من

بدون عنوان

1390/11/6 16:43
نویسنده : مریم
267 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم قربونت برم که انقدر خانومی

 

امروز صبح برای اولین بار من و تو باهم رفتیم بیرون . گذاشتمت تو آغوشی و با هم رفتیم متر و رفتیم خیابان بهار که برای کفشات لباس بخرم

پرنسس نارتا و مامانش که خونشون اونجا بود با ما اومدن و خلاصه خییییییییییییییییییلی خوش گذشت و تا نصفه با ما بودن

نمیدونی نارتا جیگر چجوری میخندید دلم ضغف کرد براش

کل بهار و گشتیم و منم بجای اینکه واسه کفشات پیرهن بخرم اول یه کفش بنفش دیدم که خیلی خوشم اومد و گفتم نه ستش پیراهن ندارم و بعد جالب اینجا که یه پیراهن دیدم که ست همون کفشه بود و 2 تاشون و خریدم برام مباااااااااااااااااااااااااااااااااااارکت باشه خییییییلی خوشگل و نازن ایشالا همیشه به شادی و سلامتی تنت کنم عزیزمممم

خیلی دخمل خوب و خانومی بودی و منم هر چقدر دلم خواست گشتم بووووووووووووووووووس و ممنون مامی جونم

فقط خییییییلی پررو بودی و همه جا رو نگاه میکردی و تو این 4 ساعت کلا شاید 20 دقیقه خوابیدی

انقدر لباس و کفشت خوشگلن که میخواستم امشب بپوشونم پشیمون شدم میزارم واسه عید

الانم که دارم مینویسم به شما بلدین دادم خوردی و خوابیدی تا  منم برم حموم که شب مهمونیم خونه آقا جون

 

دست بابا حاجیم درد نکنه بنده خدا از ترکیه برات 10 شیر خشک به قیمن 800 دلار و 7 بلدین آورد

تو هم خیلی خوشت اومده و خوب میخوری نوش جووووووووووووونت بشه

وو ممنووووووووووووون از بابا حاجی گلللللللللللل


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)