درسادرسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

پرنسس کوچولوی من

فرشته کوچولوی من 96 روزه شد

1390/9/5 10:05
نویسنده : مریم
303 بازدید
اشتراک گذاری

     سلام فرشته نازنیم امروز تو 96 روزه شدی و من تصمیم گرفتم برات وبلاگ درست کنمو خاطرات شیرین با هم بودن رو بنویسم

 

دلم میخواست زودتر بنویسم ولی نشد ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازست

الان که دارم مینویسم تو تو بغلمی و حالتم بهتر شده آخه 3 شنبه که از بیمارستان مرخص شدیم و اومدیم خونه تو چهارشنبه از صبح اسهال رفتی و تا شب شدید تر شد و پنجشنبه صبح رفتیم بیمارستان و آزمایش دادیم خدا رو شکر هیچی نبود ولی تا جمعه بعد از ظهر ادامه داشت و بعد خوب شد تو هم کلی لااااااغر شدی نازنینم

من و بابا کلی نگرانت بودیم و الان از خوب بودنت کلی خوشحاااااااال

سرفه هاتم خدا رو شکر  بهتر شده امیدواریم خیلی خیلی زود خوب بشی و ما از نگرانی دربیایم

پرنسسسسسس عزززززززززززززیز تو اولین وبلاگت بهت میگم که:

من و بابا عاااااااااااااااااشقانه منتظر دیدارت بودیم  و بهت میگیم درسای نازنین خوش اومدی وبراین آرزوی سلامتی وشادی میکنیم 

 

ووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

 

اولین وبلاگت مبااااااااااارک مامانی جونم.امیدوارم قشنگترین خاطره ها روز به روز توش نوشته بشه و همیشه خدا سالم و سلامت در کنار من و بابا زندگی کنیماچ

 

درسا جوووووووووووووووووووووووووووووووووونم دووووووستت داریم

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نورا
6 آذر 90 11:38
ممنونم نورای عزیززززززززز