درسادرسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

پرنسس کوچولوی من

پیشاپیش 6 ماهگیت مباااااااااااااااااااااااااارک

1390/11/29 10:33
نویسنده : مریم
295 بازدید
اشتراک گذاری

خوابوندمت و اومدم اینجا                          

امیدوارم خوب بخوابی دختر قشنگم و خوابای خوب ببینی

 

 


 

 

پیشاپیش 6 ماهگیت مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک عزیز دلبندم

 

 

 

عزززززززیز دلم هر چقدر برات بنویسم بازم نمیتونم بگم چقدر دوستت دارم و برام شیرین تر و عزیزتر از جونمی

 

 

و هر لحظه از زندگیت و همه کارات جزو قشنگگگگگگگ ترین لحظه های زندگیم هستن

 

الان اومدم تقریبا تمام کارایی که انجام میدی تا به امروز و باشکلک هایی که پیدا کنم با هم مرور کنیم

چون شما ایشالا 2 شنبه دیگه 6 ماهه میشی بسلامتی .

چون هم کلی کار خونه و خونه تکونی دارم و شما هم  2 شنبه واکسن داری و درگیرم گفتم الان وقت مناسبیه تا با هم مرور کنیم

 

                          

                         

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)