درسادرسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

پرنسس کوچولوی من

بدون عنوان

1390/11/30 22:57
نویسنده : مریم
292 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلاممممممم من اومدم با خبرای خوب

عزیز دلم بازم امروز نگرانمون کردی نصفه شب سرفه کردی و سرفه چرکی و علامت سرماخوردگی نداشتی

ما هم گفتیم خدایی نکرده شاید شیر پریده تو ریت و کللللللللللللللی نگرانت بودیم و رفتیم دکتر  الان اومدیم

 

خدا رو شککککککککککککککر که دکتر گفت هیچی نیست و سرماخورده و گلوش ملتهبه همین

وگفت از فردا بهت فرنی دم و از هفته دیگه سوپ

وزنت : 8 کیلو و قدت 69 و ازت رااااضی بود

تازه فعلا هم از واکسن راحت شدی و گفت 2 هفته دیگه

 

عززززززززززززززززززززززززززیز قشنگم تازه بازم خوشحالم کردی

به اندازه 2/3 دقیقه میشینی هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

دوستت میدارمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

وای آخه چجوری حالیت کنم هر چقدرم بوست میکنم آروم نمیشم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)