درسادرسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

پرنسس کوچولوی من

بدون عنوان

1390/12/5 13:53
نویسنده : مریم
268 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل عسلم امروز خییییییییییلی ناراحتم و دلم برات خیییییییلی میسوزه

الان که دارم مینویسم تو رو پامی و اصلااااا حوصله کار کردن ندارم و کللللللللی هم کار دارم

                             

خلاصه که خیلی کار دارم و تو این چند روزه که مریضی اصلا به کارام نرسیدم و خونه خیلی کثیف شده و من اصلا حس و حال کار ندارم

الهی بمیرم برات مامی جونم خیلی نا آرومی تا وقتی که خوابی همش تو خواب غر میزنی و وقتب بیداری همش گریه میکنی و جیغ میزنی             

                      

خیلی بد و شدید سرفه میکنی و گلودرد و تب و گوش درد داری

الان  2 شبه تب میکنی و من و بابایی تقریباتا صبح بالا سرت میشینیم و  خیلی هم غصه میخوریم

            

1 لبخند که میزنی نمیدونی چقدرررررررر خوشحالمون میکنی 

الهی بمیرم برات دیروز بعد کلی گریه خاله مرجان خدا خیرش بده برای اولین بار بهت آب داد و تو هم با ولع و خیلی زیاد خوردی و بعدش خوابیدی قربون لب تشنت برم عزیز دلممم

خلاصه که خیلی غصه دارم و امیدوارم زووووووود زوووود خوب بشی و دیگه مریض نشی

و همیشه سالم و سلامت و شاد و خندان در کنار ما زندگی کنی

 

                            

 

     بووووووووووووووووووووووووووس

 

                                            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

princes
8 اسفند 90 10:36
ایشالا زودتری خوب میشه هزار تا بوووووووووووووووووووس
مژی جون
9 اسفند 90 20:28
الهی جیگر این ملیسا بلا رو برم ...ایشالا که همیشه سلامت باشه ...........خیلی بده بچههامریض میشن اخه گناه دارن