درسادرسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

پرنسس کوچولوی من

بدون عنوان

1390/12/15 15:36
نویسنده : مریم
340 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  عزیز دل مامان

چند روز بود وقت نکردم بیام و برات بنویسم چه کارایی کردی و با هم کجا ها که نرفتیم تو این سرما ههههههه

 

 

اول از همه خانوم خانوما سوپتو از شنبه هفته گذشته شروع کردم و چون هنوزمریض احوال بودی زیاد استقبال نکردی و فرداش بهت خرما و آرد برنج دادم بهتر از سوپ خوردی ولی بازم بی میل ناراحت


دیروز بهت پوره هویج و سیب زمینی دادم ای بهتر خوردی ولی مثل قبل که بلدین میدادم هول نمیزنی و خوب نمیخوری حالا چی بدم به شمااااااااااااااااااااااااا؟ 

متفکر   ناراحت   سوال

 

اوه اوه واکسن هم داری این هفته خدا بخیر کنه    آخاوه

 

چهارشنبه با سارینا و خاله مرجان رفتیم بهار واسه سارینا خرید کردیم و بعد رفتیم خرید و با مامانی اومدیم خونه تو هم که قربونت برم به همه میخندیدی و همه هم قربون صدقه میرفتن

خلاصه از پنج شنبه صبح که بابا هم رفت شمال من و خاله مرجان و تو و سارینا کلی رفتیم بیرون و خرید و خیلی هم خوش گذشت و تو هم خیلی خانوم بودی نانازم ممنوووووووووون و البته 2 روزم تو و سارینا پیش مامانی گیتی موندین دستش درد نکنه

البته همشم تو آغوشی میزاشتم

 

 

راستی مامی جونم پاتم میخوری عااااااااشق این حرکتم و خوشحال از وجود نازنیت دخملی قشنگمممم

         

بووووووووووووووووووووووووووووس

 

 

 


 آآآآفرین به دخملی خودم که انقدر قشنگ میشینه (البته هنوز سقوطم داره هههههه)     تشویق

 

 

 

 

 

 قربون به به خوردنت برممممممممم من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان خورشید
15 اسفند 90 19:58
جیگرییییییییییییییییییی خیلی ملوس شدی بخدا دوست دارم بوسسسسس
مهتاب
22 اسفند 90 18:41
جانم چقدر بانمک دلم میخواد لپش بگیرم هزارتا