درسادرسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

پرنسس کوچولوی من

بدون عنوان

1390/12/20 22:02
نویسنده : مریم
296 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام سلام سلامممممممممم صد تا سلام به دخملم عسل طلام و جیگر طلام من و بابا عااااااااااشقتیم عسلی جونم و همیشه همیشه در کنارت

 

 

الهی قربونت برم عزیز خوش اخلاق و خوش خنده خودم 

 

 

 بمیرم برات صبح بعد اینکه بابا تو خواب  بهت شیر داد من بیدار شدم و بابا گفت بیدارش کنم بریم واکسن بزنیم و گفتم آره

تو خواب صدات زد و ماساژت داد و تو هم چشات گرد کردی و خندیدی البته همیشه میخندی بیدارت میکنیم یا بیدار میشی ولی امروز دلمون سوخت برات گفتیم خبر نداری که امروز واکسن میخوری

 

خلاصه خانوم خانوما امروز واکسن زدی

وزن:7/800  قد:70   دور سر:42

البته واسه دکتر دقیق تره حالا شنبه میریم ایشالا

 

 

 

خدا رو شکر امروز مثل دفعه های قبل بعد واکسن خیلی گریه نکردی و اومدیم خونه خوابیدی و بعد بیدار شدی و شیر خوردی و الانم خوابیدی

تب هم نداشتی خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا کنه که نه تب کنی و نه درد داشته باشی الهی آآآآمین

 

امروز دیگه تنبلی رو گذاشتم کنار ومیخوام عکس لباسای عیدت رو بزارم

 

عززززززززززززیز دل مامان اولین عید با تو بودن چه صفایی داره و یجور دیگه هست و با همه عیدامون فرق میکنه و 9  روز بیشتر نمونده

                                        

 

 

مبااااااااااااااااااااارکت باشه ایشالا به شادی و سلامتی تنت کنی عزیز دلمممممممم

                 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این کفش و مامانی گیتی برات خریده مممنوووووووووون

 

این کفشم خاله هدیه ممنوووووون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)