درسادرسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

پرنسس کوچولوی من

بدون عنوان

1390/12/22 18:08
نویسنده : مریم
270 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلی خانوم

جوجه کوچولو کوچول موچولوی من الان داره برف میاد و تو هم تو روروئکی و جلوی تلویزیون شوی هلن میبینی و منم یهو هوس کردم یکم برات بنویسم      

 

دلمون خوش بود بابایی زود میاد ولی رفته دنبال ماشین و میخواد ماشین جدید بخره  

 

این چند وقته برات نوشتم ولی همش هول هولی بوده و کارای جدید و قشنگت همرو ننوشتم


خیلی روروئکت رو دوست داری و دقیق 1 ساعت و میشینی توش و راه اتاق خواب خودت و مارو بلدی و میری و میای خیلی باااااامزه و تند تند سرتم تکون میدی  مثل میگ میگ قهقهه 


قربووووووووووون هوشت برم من تو آشپزخونه ام میای جلوی در و من و میبینی و میخندی 

بعضی موقع ها من تو پذیراییم و من و نمیبینی میری جلوی در آشپزخونه دنبال من و سرک میکشیدی بغل

 

چقدررررررررررر شیرینی.روز به روز داری شیرین تر و دلبر تر میشی و بیشتر ما رو دیوونه خودت میکنی


عروسک قشنگم خیلی قشنگ قهقهه میزنی بعضی موقع ها واسه جلب توجه قهقهه میزنی 


ناخواسته تو غر زدنات و گریه کردنات میگی ماما  بابا  یا ما با و د و لب لب میکنی  


ملوس مامان جدیدا غریبی هم میکنی و بغل کسی که نمیشناسی نمیری ولی بهش میخندی


البته خیییلی هم غرغرو شدی و همش بازی میخوای فکر کنم دیگه نتونم پیش کسی بزارمت انقدر غر میزنی و جدیدا بیقراری هم میکنی و جیغغغغغ و گریه                 

 

 

راااااااااااااااااااااااستی 2 روزه که واسه سوپ و پوره سیب زمینی دست و پا میزنی و خوب خوب میخوری   ممننننننون دختر گلم خیلی خوشحالم کردی   تشویق     ماچ


امروز یکم از الویه نهارم دادم بهت خیلی خوشت اومد و یکم دیگه بهت دادم و بعدش بازم میخواستی و نمیدونی چه غوغایی به پا کردی شیطوووووووووون عسلکم بخاطر سلامتیت نمیدم و بزرگ شدی هرچقدر دوست داشتی بخور                        

 

علاقه ای به چهار دست و پا رفتن نداری و هنوزم خاله بی دندونی ههههههههه

خلاصه اینکه خیلی شیطون و بازیگوش خانوم خانوما 

ایشالا 4 شنبه میخوام بزارمت پیش مامانی شکوه و برم آرایشگاه و بعدش ایشالا اگه خدا بخواد و منم زود برسم  میریم نینی پارتی هورااااااااااااااااااااااااااااااااا  

 

من و بابایی خییییییییییییلی دوستت داریم و همیشه و همیشه درکنارتیمممممممم 

 

خلاصه اینکه در بس 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نارتا جون
26 اسفند 90 22:04
سلام درسا جون به مامانت بكو وبلاك منو هم بزاره تو بيوندهاش جرا من نيستم دلم كرفت از طرف نارتا كوشولو