درسادرسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

پرنسس کوچولوی من

نینی پارتی 24 اسفند ماه

1390/12/29 14:16
نویسنده : مریم
963 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام به سیب قشنگه خودم

سیب خوشگلم نمیدونی وقتی میخندی چجوری دلمونو آب میکنی

چند روز بودم نتونستم بیام و عکسای مهمونی 24 اسفند رو بزارم الان اومدم و سریع باید برم تا کارام و تموم کنم و همه چیز و واسه فردا صبح آماده کنم الانم که دارم مینویسم تو داری با خودت حرف میزنی اددد بب دد آو ببببو و دست میخوری هههههههههههههوهمش در حال آواز خوندنی  

                          

 

 

 

 

 

یه چیز دیگه اینکه ما هر چی میخوریم براش گریه میکنی و دست و پا میزنی و ما هم یکم بهت میدی و تو هم دوباره میخوای و گریه هههههههه و تقریبا همه چیز میخوری دیگه  

 

 

 

بار الها

طراوت بهار را با وجود به عشق بی همتایت در هم آویز و رحمت بی پایانت را چون جوی بر ما جاری ساز تا آنگونه که اراده توست متحول گردیم ..........

 

عزیز دلم پیشاااااااپیش سال نو مبارک برات بهترین ها رو آرزو میکنم همراه با شادی و سلامتی   

امساال قشنگ ترررررین سال نو من و بابایی چون امسال تو در کنارمونی و شااااد شاادیم از وجود نازنینت

                          

 

 

 

 

دست مامان پرنسس شاینا درد نکنه واقعا خیلی زحمت کشیده بود و خیلی هم خوش گذشت

درضمن اونروز برعکس همیییییییشه بد خلق بود و نمیخندیدی

 

الحق که شبیه سیبی ههههه

 

 

 

 

 

 

 

اینم عکسای آخرین 5 شنبه سال 90 خونه مامانی گیتی

 

 

 

 

 

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)