درسادرسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

پرنسس کوچولوی من

بدون عنوان

1391/1/1 20:23
نویسنده : مریم
340 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق زندگیم سلام عسل قشنگم سلام سیب نانازم

 

الهی من دور سرت بگردمممممم نمیدونم دیگه چجوری بگم دوستت دارم الان که مینویسم  تو تو روروئکی من قهقهه میزنم و تو هم تکرار میکنی و از تمام وجودت میخندی قهقه میزین دلم میخواد خودمو بزنم دیگه انقدر ذوق میکنم


 

عزیز جونم سال نو مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک

امسال بهترین و قشنگ ترین سال نو من و بابایی بود که با تو و در کنار وجود نازنیت بودیم

میبوسمت هوار تاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


 

اینم عکسای سفره هفت و سین و دخملی طلام 

و این کیک اولین سال نو سیب خوشگلم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شادي
16 فروردین 91 0:29
اولين بهارت مباارك فرشته كوچولو