درسادرسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

پرنسس کوچولوی من

بدون عنوان

1391/1/24 9:13
نویسنده : مریم
272 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممممممممممممممممممم سیب خوشگله ممممممن

 

الهی ففدات بشم که داری شبیه خودم میشی کم کم ولی هنوز سیاهی هههههههههه

 

دخترک قندعسلم امروز میخوایم بریم نینی پارتی خونه پرنسس آروشا هوراااااااااااااااااااااااااااااا 

 

از اونجا هم که شب خونه عمو بهزاد دعوتیم و امشب چون نمیتونم بیام عکسای نینی پارتی و بزارم گفتم حداقل بیام بگم داریم میریم

نینی پارتی هوراااااااااااااااااااااااااااا

 

عسلی من این از 2 شنبه رفتیم انجم آباد و یه روزش تو رو بردیم کارخونه و کفش پات کردیم و با روروئک گزاشتیمت تو حیاااط انقدر ذوق کرده بودی نمیدونستی کدوم طرفی بری از این ور میدویی اون ور و وسط راه میرفتی یه طرف دیگه خلاصه خخخخخخخخخخیلی حال کرده بودی و کلی بهت خوش گذشت

و دستتم درد نکنه حسابی گند زودی به کفشت با یه وری راه رفتن هههههه

 

راااااااستی 3 شنبه هم وقت آتلیه گرفتم برات عزیزمممممممممم 

فقط امیدوارم بابایی هم بتونه بیاد و خوشحالمون کنه


میدوستمت هوراتااااااااااااااااااااااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

صوفیا
26 فروردین 91 4:34
ماشاللللللللللللللللللللللللللله چه دختر نازی .درسا جون 11 روز ازسامیار من بزرگتره خوشحال میشم اشنا بشیم