درسادرسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

پرنسس کوچولوی من

شیرین کاری دخملی

1391/2/7 12:25
نویسنده : مریم
340 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به سیب قشنگممممممممممم

 

الهی ففففدات بشم این روزا فکر کنم از دست شیرین کاریات آخر سکته کنمممممممممممم

 چقدر تو خوشگلییییییی تووووووووووو  عسسسسسسسسلی من با اون چشمای قشنگگگگگت که معلوم نیست چه رنگی یه روز توسی یه روز میشی یه روز...........

 

قربون خنده هات برممممممم که انقدر قشنگهههههه 

ای کااااااااااااااش میتونستیم من و بابایی اندازه عشق و علاقمون و بگیم و میگیم بی نهاااااااایت

قربون دست دسیت برم که تو هر شرایطی میزنی  از خوابم که تازه پامیشی میگم دست دسی میکنی یا داری گریه میکنی هم میگم میزنی هاهاههه

 

خلاصه کلی باهم بازی میکنیم

امروز بهت میگفتم سرسری نمیتونستی و خودتو تکون میدادی

عاشق تلفنی  الو یاد گرفتی و گوشی رو میگیری دم گوشت میگی اد

دیروز پشت لپتاب هی باهات دالی کردم و 1 بارش که دیر اومدم خودت سرت و اوردی اونطرف و خندیدی

راستی هی یادم میگه برم تاتی هم میکنی البته ما دستت و میگیریم و تو تاتی میکنی

برات تاب گزاشتیم و تو هم کلی حال میکنی توش و بعضی موقع ها میخوابی                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

 

 

 

 

 

واینکه اگه از شیرین کاریات بخوام بگم تمومی نداره و الانم تو بغلمی و داری هی موهام و میزنی کنار و منم دالی میکنم یا در حال خوردن زانویی

 

راستی 14 هم باز 1 نینی پارتی دیگه خونه پرنسس لیلیا هوراااااااااااااااااااااا

 

بوووووووووووووووووووووووووووس به اندازه دنیا میپرستمت

من و بابایی همیشهههههههههه درکنارتیم و مثل کووه پشتت استوااااااااااااار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهرا از نی نی وبلاگ213
7 اردیبهشت 91 17:38
سلاااااااااااااام به کوچولوی عزیزم و مامان مهربونش . من زهرا هستم و یه پسرکوچولو دارم و یه نی نی ناز در راه .خوشحال میشم اگه باهم تبادل لینک کنیم: www.http://nini213.niniweblog.com لطفا مارو به اسم نی نی وبلاگ213 لینک کنید وخبر بدید تا منم شما رو لینک کنم ممنونم