درسادرسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

پرنسس کوچولوی من

بالاخره دندون درساااا جونم نیش زد

1391/2/9 10:52
نویسنده : مریم
442 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام من اومدم با دندونام

 

عزیز دلمممم دندون درآوردنت مبااااااااااارک خوشگل خانوممممم ایشالا بقیه دندونات راااحت دربیااااان 

 

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا        

 

امروز از صبح خونه مامانی شکوه بودیم تو هم یکم بی تابی میکردی و بعدازظهر بود یهو دستم و کردی تو دهنت و یه تیزی حس کردم و دیدم بلهههههههه بالاخره دندون دخملی نیش زده         

  

 

  انار دونه دونه


دختری دارم یه دونه


قشنگ و مهربونه


  انار دونه دونه


چند وقتیه که بچم


 گرفتار دندونه


 انار دونه دونه


یه گل زده جوونه


گل نگو مرواریده 


مثل طلا سفیده

 

 

 

فکر میکردم دیگه راحت شدی ولی نه دیگه به هییچی رحم نمیکنی و همه چیز و گاز میگیری و حرص میخوری الهههی من ففدات بشم سیب قشنگمممم برات آرزو میکنم این دردا زووود زود تموم بشن و همه دوندونات رااااحت راحت دربیان

 

 

رااااستی دیگه کم کم چهار دست و پا میری چون قشنگ ژستشو میگیری و 2 قدم میری و چون بلد نیستی خوب دستتو جلو ببری نمیتونی بری فکر کنم چند روزه دیگه از زیر میزا درت بیاریم :)

 

 

 

وقتی میخوام قاشق بزارم دهنت میگی هامممممم       ماچ   بغل

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

خانوم خانوماااااااااااا

امشب رفتیم دکترو خدا رو شککککر ازت خیلی راضی بود

قد : 74 و وزن :9/250

 

 

 

خدا رو شکر فکر کنم حساسیت به پروتئین گاویت داره خوب میشه کم کم الان چند وقتی میشه بهت بستنی زیاد میدم و 10 روزه که ماست میدم و خدا رو شکر حساسیت نشون نداده خودش

دکترم گفت که اشکال نداره اگه چیزی نشده و خودش و نشون نداده بهت بدیم و فقط تا 1 سالگی شیر پاستوریزه نباید بخوری                                                      

 

 

 

 

ممنون که خوب خوب  شیر و غذات و میخوری و داری خوب رشد میکنی 

ممنووووووووونم عشق قشنگمممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)