درسادرسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

پرنسس کوچولوی من

نینی پارتی 14 اردیبهشت

1391/2/16 18:26
نویسنده : مریم
442 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممم به قشنگ ترین سیب دنیاااااااااااااااااااااااا

 

حال و احوال دختر گلم چطورههه

 

 

 

 

عزیز دلم ماشالا دیگهههه خیلی شیطون شدی اصلا یه جا لند نمیشی و خییییلی عالی چهار دست و پا میری البته اگه انگیزه داشته باشی بیشتر دستت رو میگیری یه جا و بلند میشی و دوست داری راه بری   مخصوصا میز وسط که میگیری وایمیستی و تند تند میزنی رو شیشه و میخندی یا با لبش شیشکی میبندی هههههه

                                                                                                                                     

 

 

قربوووووونت برممممممم ممن عسلکم قشنگکممم و ناز گلکممممممممممم

روز به روز شیرین تر وعزززززیزتر میشی ماشالاااااااااااااا

 

ازعید ماما بابا میگفتی ولی االان به خودم ماماا میگی و صدام میکنی دلم ضعف مییییییییییییییییییییییییییییییره

 

 

 

پنج شنبه رفتیم نینی پارتی خونه پرنسس لیلیااا

 

خیلی خوش گذشت بهمون و دستشونم واااااقعا درد نکنه همه چی عالی بود.............

 

اینم عکساش :

 

 

 

 

 

 

 

 

الان تو همین حین که مینوشتم یهو چهار دست و پا رفتی تو اتاقت و برگشتی هههههه بعدم الان وایستادی و گیییر دادی به لپتاپ

عششششششششششششششق من بییییییییییییددددددی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان زهرا(شهراد شیر کوچولو)
28 خرداد 91 1:04
من عاشق این نی نی ها و نینی پارتی هاتونم
بوووووووووووووووووووووووووس واسه همه


زهرا جون اصلا وبتون باز نمیشه چرا ؟ دوست دارم بیام وبتوون