درسادرسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

پرنسس کوچولوی من

بدون عنوان

1391/2/25 1:42
نویسنده : مریم
321 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام دخمل طلاممم

 

دختر قشنگممممم این چند روزه خیلی مشغول بودم و وقت نکردم بیام برات بنویسم

 

الهی من قربون اون 2 تا دندون خوشگلات برم که دیگه قشنگ معلومه . این چند روز همش بدو بدو داشتم برای جشن دندونیت که قرار بود 3 شنبه همین هفته باشه بودم که د1شنبه صبح پدربزرگ زندایی زهره فوت شدن و منم مهمونی رو انداختم واسه 2شنبه هفته بعد ایشالاااااااا

 

عسلکم شیرینکم قند نباتم داری بد جوری ما رو روانی خودت میکنااااااااااا میایم میخوریمتااااااااااا 

 

ماشالااااا خییلی شیطون شدی و روز به روز باهوش تر قربون هوشت برم که هرچیزی رو بخوای خودت و به در و دیوار میزنی تا بدستش بیاری . خلاف میلت عمل بشه سریع اعتراض میکنی . 

 

چهار دست و پا هممممش تو خونه دنبال ممممممنی

هر جا که بشینم سریع میای از سر و کولم بالا میری و بازی میکنی

اگه گریه کنی حالا یا سرت بخوره زمین یا از کسی ناراحت شی سریع با گریه میای طرف من و میگی ما..ما (خییییلی ذوق میکنم که به من پناه میبری ) مثلا خاله مرجان اونروز هی به شوخی با لحن بد میگفت درس نکن تو هم گریه میکردی و سریع میومدی تو بغلم و او غش غش میخندید........ههههه

                                       

 

 

 اون روز خونه مامانی گیتی در دستشویی باز بوده و تو هم رفته بودی تو.  وقتی تو کاسه توالت رفتی و دست و پا میزدی یهو دایی محسن دیدش و سریع پرید تو دستشویی خدااااااااااااااااااااا خیلی بهمون رحم کرد منکه خییییلی ترسیده بودم و قلبممممم تند تند میزد فقط شانس آوردیم دایی محسن سریع دیدش .............

 

امروز یه دقه رفتم دستشویی اومدی پشت در و منم فکر کردم پشت دری بعد اومدم دیدم نیستی اصلاااااااا فکر نمیکردم بری تو آشپزخونه همه جا رو گشتم نبودی آخر سر اومدم دیدم رفتی سر سطل پوشاکات و یکیش و گرفتی تو دستت و میخوری اهههه...................

 

عاشق سیم و پریز و ......... هر جا در دستشو ییی باز باشه یعنی هر جا آب باشه سریع خودت و میرسونی

 

باهات کلاغ پر که بازی میکنم چون آخرشم دست میزنم و میگم درسا که پر نداره و ...... تا میگم کلاغ پر خودت شروع میکنی دست دسی و میخندی

 

جدیدا خودت میگی دس دس و بعد دس دسی میکنی  قربون دس دسیت برکه صدا هم داره و هر بار ضعفففف میکنم برات و کلا که شادم باشی خودت دس دسی میکنی    

 

 

عزیزم امسال اولین سالی بود که روز مادر برایم منم بوووود و خوشحالم از وجود نازنینت و ایشالا سال دیگه با زبون خودت بهم تبریک بگگگگگگگگی   

 

خلاصه اینکه خییییییلی شیرینی و روز به روز  شیرین تر  و عزیزتر میشی برامووووووون  

                                        

 

به سلامتی عسسسسسسلیم 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آتین
25 اردیبهشت 91 1:36
چه کارایی می کنه این وروجککککککککککککک کلی به جریان کاسه توالت هم خندیدم جیگرشو برم منننننننننننننن بووووووس
سپيده مامان پاريمن
4 خرداد 91 11:37
مبراکت باشه درسا بلا خسته نباشي دوست خوبم . ايشالا هميشه براش جشن بگير و هر ورز شاهر شيرين کاريهاي جديد درسا خانوم باشي. درسا جونم ايشالا هيچوقت پات به دندن پزشکي نرسه خاله