درسادرسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

پرنسس کوچولوی من

و بالاخره جشن تولد پرنسسمم

1391/6/17 21:01
نویسنده : مریم
1,660 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام عسلچه و نانازچه  

 

بالاخره جشنت رو برگزار کردیم . امیدوارم همه بهشون خوش گذشته باشه و بعدا هم که شما همه چی رو متوجه شدی و دیدی از همه چیز راضی باشی بازم تولدددددددت مباااااااااارک عزیز دلممممم    

 

 

واییییی که چه هفته سختی رو درپیش داشتیم من تمام کارای تولد رو تو 2/3 که وقت داشتم انجام دادم و از شانس بددد هم من و تو و بابایی هر 3 سخت سرماخوردیم و حسااااابی چرک کرده سر و سینمون و هنوزم خوب نشدیممم

 ناراحت

البته من با این حال خییییلی بدم مجبور بودم سرپا باشم و کارها رو انجام بدم و شما هم بیحال و همششش گریه و نق . روز قبل تولد که ککککلی اذیتت کردی و همش غرررر و من هم کلی کار داشتم و مامانی همش بهت میرسید و شب تولد هم من تا 3 بیدار بودم و تا اومدم بخوابم شما با  گریه بیدار شدی و الههههههی بمیرم همش به خودت میپیچیدی و گریه و خلاصه تا 6/5 بیدار بودی و بعد خوابیدی و روز تولد از صبح انقدر غر زدی دلم میخواست موهامو بکنم!!!!!!!! بمیرم مامان میدونم مریض بودی ولی خب منم کللی حالم بد بود و کلی هم کار داشتم . ماچقلب                                                                                    

 

 

ولی  در عوض خداروشکر تو مهمونی رواسه خودت میچرخیدی و حال میکردی و کللللللی خانوم بودی ممنونممممممممممممممم و بهت خوش گذشت 

 

 

ناگفته نماند و همین جا از خاله مرجان و مامانی گیتی واااااااااااااقعا و با تمام وجود قدردانی میکنم و خسته نباشید . مثل همیشههههه خیلی خیلیییی کمکم کردن و تا قبل اومدن همه مهونا حتی میزو..... هم آماده بود

و باعث شدن تو همچین شب قشنگی حسااااابی بهمون خوش بگذره و فقط خوش بگذرونیم   1 دنیا ممنوووووون 

 

تازه 1 کار خیییییییییلی بدی کردی که من انقدر حرص خوردم داشتم سکته میکردم و اگه بزرگ تر بودی حتما 1 تشر بدی میزده بهت خیییییلی عصبی شدم سبزآخ

فکر کن من با وجود وقت کم تمام ریسه ها و ساک گیفت و .....میدرستیدم و روبان پیچی و میزاشتم کنار که یو دیدم تو با 1 ساک گیفت پاره اومدی و میگفتی بییی(بگیر) . بعد رفتم دیدم به به چقدر عکس و...... پاره کردی!!!!!!!!!! شیطون  بلاااااااا چشمک

 

خب حالا از همه اینا بگذریم و بریم این ماه که 12 ماهه شدی و 1 ساله چه کارایی میکنی :

 

 

 

خانوم خانومای من خداروشکر همون جوری که دوست داشتم تا تولد راه بیافتی و خودت بچرخی الان 1 ماه میشه که قشنگگگگگ راه افتادی ....... هوراهوراهورا                                             

 

 

 

تا الان همش 4 تا دندون 2 تا بالا 2 تا پایین داری                                                                                                                                                        

 

میگی :

بییی...(بگیر)     بده .......   از صبح تا شب 100 بار میری میای 1چیز میاری میگی بیی . بده بغل 

 

      اییی ....(علی )       عم ......( عمو )   میِیم با تشدید ( مریم )

مییم ..... (مریم)     پیسس ... (پیشی ) جیس .......( جیز ) و انگشت اشارتم تکون میدی

دس د ( دست نه ) و انشگت اشارت رو تکتون میدی و الانم جدیدا دیگه زحمت گفتن رو نمیکشی و فقط انگشت رو تکون میدی

ابل دد ( اتل متل ) بخون

 

 

خودت و لوس میکنی و لج بازی یادگرفتی و پاهات و میکوبی زمین و جیییییییییغ میزنی تا به خواستت برسی......... ای ناقلااااا

 

خیییییییییلی خیییییلی بهم وابسته شدی 

 

1 لحظه هم نمیشینی و همششششششش در حال راه رفتن و شیطونی کردن . ماشالا خییییییییلی هم شیطونی و سارینا رو گزاشتی تو جیبت نیشخند

 

وای اماااااااااااااان اماااااااااان از موقعی  که ببینی 1 چیز داریم میاریم بخوریم هاهاهاهاااااااا میدوییی و هر دستت و هر جایی سریییییع به سرعت باد تو و سارینا خودتونو میرسونید یه موقع تموم نشه .!!!!!!!!!!!! قهقههقهقهه

 

 

میگم چشمت کو......چشمای منو نشون میدی.  میگم دماغتم.....دماغ من و نشون میدی 

واییییی 1 چیز باحال تو با این سنت خییلی خوب پول رو میشناسی چون هر بار میریم پیش باباحاجی و بهت پول داده الان پول میبینی سریع برمیداری. رفته بودیم عروسی تا پول میریختن سر عروس سریع تو و عرشیا میدویید پول بردارید ......... نیشخند

 

واییییییییییی میخوام لههههههههت کنم با این شیرین کاریهات که هررررررررررررررررررر چچچچچی بگم تمومی ندارهههههههه به افتخار تنها عشقققق زندگیمون  و هوارتا ماچماچماچماچ

 

واما عکسای تولد پرنسس جونم:

 

بقیه عکسا در ادامه مطلب :

 

 

 

 

اینم بیسکویتای تولد که خاله فرزانه زحمتشو کشیده و بودن و واااااااقعا دستشون درد نکنهماچتشویققلب

 

 

h

 

 

 

اینم گیفتای ما :

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

Shila
24 شهریور 91 19:24
به به خسته نباشي خانوم
ايشالا عروسيش



ممنونم عزیزممممم
نسیبه
24 شهریور 91 21:34
سلام گل دختر تولدت مبارک باشه
الان یک ساله شدی خیلی زود این روزا برا مامانت گذشته با تمام سختی ها و استرس هاش ولی لحظه های خوشش خیلی زود سپری شده و خیلی زود روزی میرسه که میری مدرسه و بعد دبیرستان و بعد دانشگاه و بعد هم یه روز میای میگی من میخوام ازدواج کنم و عروسی و..... وای چه روزای قشنگی رو پیش رو داری مامان هر روز قد کشیدنت رو میبینه و از دیدن این روزا قند تو دلش اب میشه
امیدوارم همیشه سالم باشی و مامانی تولد 120 سالگیت رو برات جشن بگیره


ممنونم نسیبه جوووووون.آره واقعا همینه درست میگی ایشالا که همشون تو همه مراحل زندگیشون موفق و شاد باشنددددددددددددد

برنسس
24 شهریور 91 21:49
درسا جون تولدت مبارك عشقم
ايشالا هميشه هميشه با مامان بابات خوش و خرم و سالم باشين
درساى خوشلم قدر مامانت رو بدون و هميشه بهش احترام بزار جون مامانا خيلى براى بجه هاشون زحمت ميكشن
از طرف مامان نارتا


ممنونم پرنسس عزیززززم
مژی جون(مژگان)
25 شهریور 91 0:47
به به چه زیبا خیلی خیلی خسته نباشی

ایشالا سرماخوردگیتون همه خوب شده باشه

همه چی عالی بود و درسا خانم هم مثل همیشه خوشگلو با نمک....تولدش مبارک


ممنونم مژگان جوووووونم بوووس
مامان آتین
28 شهریور 91 19:50
سلام ملی جونمممممممم
خوبی عزیزم ؟ دلم برات تنگ شده بود

قربون این فرشته کوچولوی یک ساله برم من

تولدش (با تاخیر)خیلی مبارکککککککککک

آرزوی بهترینها رو براتون دارمممم


ممنونم سمیرا جونم منم کللللللللی دلم تنگیده براتون
مامان آتین
28 شهریور 91 19:51
تم ، تزیینات ، خوراکیها، گیفت همه و همه عالی بودن
دست گلت درد نکنه عزیزمممم




ممنونم عزیزمممممممممممممم لطف داری
مامان آتین
28 شهریور 91 19:51
درسا جیگرمو از طرف من ببــــــــــوس
مامان نازنین زهرا
2 مهر 91 0:50
به به . چه تولد قشنگی . درسا گلی تولدت مبارک باشه عزیزم . ان شاءالله 120 ساله شی.
مامان گلش دست شما هم درد نکنه .


ممنونم سحر جون
عاطی(مامی سهیل)
2 مهر 91 14:28
تولد تولد تولد درسا جونم مبارک
ایشالللللللللللللللله جشن 120 سالگی


ممنونمممممم عاطی جون
مهسا(مامان هستی)
8 مهر 91 21:53
وااااااااااااااااااااااااااااای مامان خوش سلیقه خسته نباشی خیلیییییی عالییییی بود
تولد درسا جونم مبارک ایشالااااا تولد 120 سالگییییییت خاله جونم


ممنونم عزعیزمممم لطف داری