درسادرسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

پرنسس کوچولوی من

بدون عنوان

1391/8/19 2:17
نویسنده : مریم
249 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان ....... نفس مامان ........... عمر مامان

 

امروز سالگرد ازدواج من و بابایی بود و وارد 5 مین سال شروع زندگیمون شدیم و شما هم 2مین سالی هست که مارو همراهی میکنی و با حضور پررنگت زندگی ما رو گرم تر کردی  ماچقلب

 

خوشحالم ..... خیلی خوشحالمممممممممممممممم 

 

اینم کیک امشب سالگردمون که زنمو فرزانه عزیز زحمتشو کشیده بودن و واقعاااا دستشون درد نکنه : هم فوق العاده خوشمزه خوشمزه هم فوق العاده زیباااااااا

 

 

 

 

 

 

عزیز دل مامان اینکاراتو دفعه قبل یادم رفت بنویسم :

 

کارای بزرگونه میکنی ...... دمپایی تو خونه من رو میپوشی و انقدر قشنگگگگگگ رام میری ماشالااااا نیشخند

 

 

بهت میگم درسا می می کو ؟  تو زمین و نشون میدی و حتی پستونکت اگه روزی زمینم نباشه میگی ایناهااا  بغل

 

میگی ای ژیه ( این چیه ) سوال

 

میگم موز بدم میگی موووو و عاااشق موزی 

 

میگم درسا بریم بشورمت میدویی مییری دم دستشویی تا بیام بشورمت

 

خلاصه که گفتنی زیاده و شیرینکاری های شما هم نماتمامممممممممم

 

عمر و نفس و زندگی ...... من و بابایی عاشقتیم و همراه همیشگیت ماچماچماچقلبقلبقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

Sepi mami parmin
19 آبان 91 17:09
Mobarakeee maryam juni
Vay che keike khoshgeli
Ishala 100 omin salgarde ezdevajetono jashn begirin



ممنونم دوس خوبم بووووووس
مامان نازی
19 آبان 91 21:27
سلام عزیزم حسابی شیرین شده دخمل نازت خدا نگهش داره.قابل بدون به ما هم سر بزن.




سلام عزیزم ممنونم . خواهش میکنم عزیزم چشم حتماااااااااااا