درسادرسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

پرنسس کوچولوی من

خدایا خودت مواظب و محافظ هدیه قشنگت باش

1390/9/17 16:12
نویسنده : مریم
240 بازدید
اشتراک گذاری

سلام درسا جونم خدااااااااااااااااااا رو صد هزار مرتبه شکر که امروز خوبی و علایم ریوی نداری از دیشب تا حالا سکته کردم خیلی برام سخت بود مامی جونم دیگه حتی طاقت یه سرماخوردگیت رو ندارم چه برسه به مریضی دیگه.خدایااااااااااا شکرت

دیشب داشتم بهت داروت و با آب سیب میدادم انقدر حول خوردی پرید تو گلوت و کلی سرفه کردی و سینت شروع کرد به خر خر کردن و منم خیلی پشت زدم و یکمی تو دهنت آوردی بالا بعد که شاروم شدی خوابیدی تو خواب پستونک دهنت بود و بد نفس میکشیدی و منم دیگه سکته کردم از ترس و گفتم رفته تو ریت خلاصه به بابایی زنگ زدم گفت دارم میام خونه و قرار شد اگه تا صبح سینت خرخر کرد و بد نفس کشیدی ببریمت دکتر که خدا رو شکر تا الان هیچ مشکلی نبوده و یه گلو پریدن ساده بود


واااااااااای عشق من که چقدر دوست داریم و نفسمون به نفس تو بستس و با آرامش تو آرومیم و با سلامتی تو سلامت و..................

 

تازه خانو خانوما از دیروز صبح و به تقلید از بابایی زبون درازی میکنی زبان قهقهه الهی که من فداااااااااای این شیرین کاری هات بشم جوجووووووووووو

 

دیگه خییییلی قشنگ حرف میزنی من هی میگه هههههه تو هم تکرار میکنی بابا هی میگه اووووووووو تو هم تکرار میکنی

 در ضمن خیلی هم نق نقو شدیااااااااا  

خلاصه که خیلی عسلیماچماچماچ

 


 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مسی
18 آذر 90 21:39
عزیزم مگه به نی نی آب سیب میدی؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!