درسادرسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

پرنسس کوچولوی من

خدایااااااااااااااا

1391/7/10 12:33
نویسنده : مریم
298 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر کوچولوی شیرین و قشنگم ........ خوشگل مامان

 

حالم خیلی بده......... امروز وبلاگ دوستت پارمین رو خوندم و خیییییییییلی ناراحت شدممممم و تمام لحظه هایی که تو مریضی های تو گذشته بود به یادم اومد و برای سپیده و پارمین تمام استخوانهای بدنم درد گرفت...........

من همین جا تو وبلاگ فرشته نازنینم درسا از خدا میخواممممم که دیگه این آخرینننن بیمارستان رفتن پارمین گلی باشه و دیگهههه هییییییییییچ بچه ای بیمارستانی نشه و همیشه همیشه سالم و سلامت باشن

 

دلم خیلی گرفت یاد اون روزی افتادم که تو بیمارستان رگ پیدا نمیکردن و 1 ساعت طول کشید زجه زدنت تا 1 رگ پیدا کنن و بعدش تو غش کردی.......... یاد اون روزی که تا صبح نباید چیزی میخوری و از گرسنگی زجه میزدی ....... یاد اون روزیکه از نخاعت آب نخاع میکشیدن و زجه میزدی.......... یاد اون روزایی که همه .............. خیلی چیزای دیگه که دوست ندارم بنویسم و های هاااااااااااااااااای گریه  کردم

 

 

خیللللللللللللللی خیییییییلی سخته خدایا هیییییییییییچ مادری همچین روزایی رو از بچش نبینه

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمممممممممممممممممینی 

 

 

 

واز خخدا فقط و فقط خواهان آرامش برای سپیده عزیز و سلامتی برای پارمین گلی هستمقلب

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهسا(مامان هستی)
12 مهر 91 18:58
واااااااااااااااااااااااااااای عزییزم خیلی ناراحت شدم
رفتم وبلاگشو خوندم وااای اشکم در اومد
برای یه مادر خیلییییییی سخته


وای واقعا خیلی سختهههههههه
منیس مامان برسام
19 مهر 91 18:05
ایشالا که مریم جون همیشه قوی و محکم پشت درسا جیگر باشی عزیزم[h

ممنونم منیس جووون
Sepi mami parmin
19 آبان 91 17:07
Ghorbune to dooste mehrabunam
Vay maryam kheli roozaye badi bud ishala hich madari nabine
Khoda be hame ninihamun salamati bede


ایشالا عزیزممممممم